1

Val och en pirog

Posted on Sunday 11 November 2012

(onsdag)
Jei!! Ja är såå lättad att han vann! Ja orkade inte stanna upp såå länge igårkväll och se på resultaten men typ halvtolv tolv tiden så sa dom att det var säkert att obama sku vinna så då kunde jag fara och sova.

Vi hade ledigt igår för att det var val-dag, jag var och skrinna på förmiddagen och sen hade jag powderpuff på kvällen. Powderpuff är en grej som seniorerna gör. Tjejjerna spelar ett amerikansk fotboll mot Salem och killarna klär ut sig till tjejer och är cheerleaders. Vi började träningarna för nån vecka sen och vi har basically haft träningar varje dag. Det är jätte kul faktiskt, jag har aldrig riktigt gillat football för jag inte har vetat så mycket om det och tyckt att det är lite idiotiskt och för att vårt football lag tog alltid en jättebra plan från field hockeyn men nu när jag gör det själv är det skit kul! Jag trodde att ja sku va defence (alla överblivande som int blev uttagna till offence) men jag blev offence :D Jag är en right tackle vilket är skitkul. Jag skuffar bara en massa på motståndarna och ska vara jätte aggressiv (<3).

(fredag)
Igår hade vi i en klubb ett möte där vi bestämde vad vi ska laga för internationell mat. Jag tyckte att vi sku göra karelska piroger för dom är bäst i världen. Sen gjorde Hind dom hemma på kvällen och sen hämta hon en till mej idag! Det var inte den bäst gjorda pirogen men det var helt sjuuukt god eftersom jag inte har ätit en pirog på 1000 år.


Molly



1 Comment

Discussion

  1. "bäst i världen" int vet ja nu :D
    kan just tänka mig dig bara springa huvudföre mot folk o dra med dig hälften av planen i fallet :DDD

    ReplyDelete