1

God Jul!

Posted on Monday 24 December 2012

Idag firade vi julafton här med julmiddag och pepparkaks dekorering och sånt juligt. Imorgon får vi presenterna vilket gör mig helt total förvirrad!! Jag har liksom absolut inget emot det, jag tycker det är just coolt men det är bara så annorlunda än hur jag tidigare har gjort det.
Jag fick en present idag faktiskt, en julstrumpa för några presenter imorgon.

Förra veckan hade vi vår julkonsert med skolkörarna och alla orkestrar och saker. Det var helt kul utom att jag hade dragit på mig värsta förkylningen så jag var rädd att jag skulle måsta hosta på en massa opassande ställen men det gick helt bra utom en såndän gråthostattack.

Idag skypade jag med min familj mitt i deras julfirande vilket var jätte kul för jag fick se alla mina släktingar och mina kusiner och va med lite liksom och de va nästan som att ja va hemma, det var jätte kul.

Jag önskar alla där hemma en fin jul och hoppas att ni njuter av snön!!! Jag lovar att inte leka död såhär mycke mer, ska försöka skriva mera.

Ät mycke pepparkakor!!!



Lussebullsbakning före lucia



Från lucia firandet i Boston

Julfirande med dom bästaste här.

 Molly

1 Comment

Discussion