1

Sim-tävling

Posted on Tuesday 11 December 2012

Jag har nu simmat i ungefär två veckor och idag har vi vår första tävling. Jag är ganska nervös eftersom jag inte har lärt mej allt jag borde ha lärt mej ennu. Det som jag simmar kommer inte att ha så jätte stor betydelse eftersom det bara är dom fem bästa resultaten som poängsätts.

Förra veckan hade jag crew varje dag, mån - ons var jag i skolan från 15-20 och "övade" sen hade vi vår första föreställning på torsdagen och sen hade vi förställningar enda tills söndag. Det var en helt jätte kul vecka och alla skådisar och crew personer blev jättebra kompisar och det var allting bara helt super kul. Före föreställningen hade jag det alltid som stressigast för jag var på makeup-crew och sen hade vi en stund före föreställningen då vemsomhelst fick säga vad den ville och det var helt jätte gråtitgt. Under föreställningen behövde jag endast förbättra mustascher och hjälpa lite med annat smink så vi var alla alltid i prop rummet och målade på varandra med någå målfärger som vi hittade. Sen for vi efter varje föreställning utom sista till en restaurang och på lördan var det en fest. Vi åt på värsta skräpmats ställena men det var endå ganska gott :P på Denny's, där vi var första kvällen åt jag och min kompis kryddade franskisar och när vi typ lyfte upp den första kom alla med. Så det var ganska skräpmat alltså.

allihopa


Molly


1 Comment

Discussion