0

Vinter igen

Posted on Wednesday 16 January 2013

Så igår var det lite kallare än måndagen men ändå så att jag kunde gå ute i huppari och vans och jag börja ren tänka att snart är det skolavslutning och sånt. Sen vaknade jag upp idag till vinter igen fast den här snön är ganska slaskig tyvärr och det kommer att bli varmare under dagen så då kanske den smälter bort. Resten av veckan kommer att vara ganska minusgradig så då hoppas jag att det kommer mer snö. På fredagen har vi ledigt så då ska jag och skida med min host-pappa och syster och en kompis och på måndagen är det också ledigt så då far jag med min kompis och hennes familj och skida.

Nu sitter jag och väntar på att min Web Design lärare ska komma så att jag kan göra klart min web sida och sen har jag Algebra och jag tror inte att det är för svårt.

utanför mitt fönster i morse
Molly

No Comments

Discussion

Leave a response