4

Football game

Posted on Tuesday 11 September 2012

På lördan var jag på mitt första football game. För att vara ärlig brydde jag mej inte så våldsamt mycke om själva spelet. Det kändes som att spelet gick ungefär såhär; det fanns två lag med olika färgers kläder, man kan inte skilja på nån av spelarna inom laget, man ska krocka och falla på typer i andra laget, det bästa är om många personer krockar och det blir en stor hög, då hurrar alla jätte mycket, man ska springa till ändan av planen med bollen i handen, då får man poäng, typ.
Orsaken till att jag ejentligen var på matchen var att Cécilia och Jose båda var med i orkestern, det var verkligen coolt när dom spelade! Och så ville jag ju nog också gå på ett football game liksom.
Beverly vann den andra skolan med 34-7 om ja minns rätt.
På söndan hade jag feber så jag låg hemma hela dan och så på fem myror är fler än fyra elefanter (nostalgi på hög nivå där!!!).
På måndagmorgon kändes det som att jag skulle klara av att gå till skolan och kanske till och med spela lite eftersom vi hade match efter skolan men under andra lektionen hade ja så pipi överallt att jag for to the nurse, där typ mätte hon min feber och sånt och sen ringde hon till min host-mamma som kom och hämtade hem mej... sen sov jag bort halva dan och här är jag igen, i min säng med breezy sniffandes brevid mej. Imoron tror jag nog jag är tillräckligt frisk för skola men kanske jag skall vänta med spelandet lite.

hundmys




 
Rachel, Mackenna och Kendra under nationalsången. :D

Cecilia med sina cymbaler.

Det var jätte lite typer på andra sidan för det var motståndarnas läktare och dehär va ett hemma spel för Beverly.

Marching band





Cheerleaders!!

Remember this? :D


En bild från första skoldagen :P

En till!!! :D
Jag övar mej för child development....
... med en GIGANTISK gurka ( int en zucchini !!!)  
Fancy shmancy morgonmål! yum!!

Kan inte säga att jag direkt saknar finsk mat så jätte mycke!

Molly



4 Comments

Discussion

  1. OMG i don't understand anything but i love the pictures !
    I did the exact same article on my blog, it's so funny !

    xoxo

    ReplyDelete
  2. du får mig o ångra att ja int fo på utbytesår XD

    xoxoxooxoxoxoxox

    ReplyDelete
  3. omg awesome molly du e i typ glee.

    ReplyDelete
  4. okej that's it. nu kommer ja dit. om int annat så för att äta.

    ReplyDelete