5

mobil bilder

Posted on Tuesday 29 January 2013

Cheese stake på hissa lektionen
 Ett engelska test som jag gjorde som tog typ hela dagen...


 Världens godaste kaka: Brownie, smälta marshmallows och oreo bitar och sen hela grejen pånytt men åt andra hållet som typ en smörgås, sen vispgrädde på och sen skrev jag med nutella :D
Armand ville inte göra nånting den dagen han fyllde år för vi hade midterms nästa vecka men jag bor ganska nära honom så jag gjorde denhär till honom :)

Frukost på Stephy's med simlaget, en av sakerna som jag tycker borde finnas i Finland, frukost restauranger och bara det att man går ut för att äta frukost.

Vi väntade alla inne i Bens bil (backluckan närmare bestämt)

Bästa laget <3

Molly


5 Comments

Discussion

  1. förlåt men va faaan e de där första? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. De e cheese stake, de typ ser ut som renskav men är nötkött och sen e de ost blandat i hela härligheten ;D

      Delete
  2. okej när kommer du tbx? :D

    ReplyDelete