4

I'm still alive

Posted on Sunday 19 August 2012

Nu har jag sovit fem nätter här. Allting är fortfarande jätte nytt och spännande. Jag blir fortfarande helt överlycklig när jag fattar att jag faktiskt är här.
Här är helt supervarmt men jag vet int exakt hur varmt eftersom alla termometrar visar Fahrenheit och jag orkar int kolla vad det är i celsius varje gång men i förrgår vet jag att det var 30 grader CELSIUS. :P Jag har ändå börjat få någon slags uppfattning om vad som är varmt och vad som är kallt.

På fredan for vi till en mall med min host-mamma ( känns såå konstigt att kalla henne så) där köpte jag shorts från nån sportbutik och två par flipflops från old navy. Måsta ju välja orangea flipflops eftersom det är Beverly Highschools färg!!!

Sen var vi i BJ's som egentligen är typ en butik för företag eller nåt sånt så alla förpackningar är helt enorma! Nog för att ganska mycket i vanliga butiker här är ganska stort men det här var liksom ennu större! 

Igår var vi och åt thai och vi orkade inte äta allt så vi fick dom sötaste små burkarna med mat med oss hem.

Så fick jag en ros på mitt sugrör till mitt iste :)

vad mera? jo! Jag har inte mera så jätte jobbig jetlag, i början vaknade jag alltid runt fyra på nattenoch sen somnade jag om och vaknade igen sextiden. Nu har jag försökt hålla mig vaken så länge som möjligt med att titta på filmer för att jag ska bli tröttare och sova längre och det har hjälpt!! Nu vaknar jag bara typ sex sju tiden varje morgon, alltid nånting :)
Vi var på YMCA gymet igår också, vi höll inte på så länge men en stund var vi där och jag märkte definitivt av min fina sommar träning som bestod av att gå från soffan till kylskåpet... :P Vi cyklade iallafall en bit på såndäna träningscyklar som har en skärm framför så jag var med i olika cyklings tävlingar. Man kunde välja hurdant landskap man ville cykla i och jag cyklade först längs med en kust och sen i en skog. Jag längtar ju tillbaka för allt var så coolt där! 

Molly
Oh and btw my iPod is aliive <3

4 Comments

Discussion