2

Första dagen

Posted on Wednesday 15 August 2012

Kom till Boston igår halv tvåtiden i Finland och halv sju tiden här! Allt med flygande gick super bra och det var inte långa köer eller förseningar eller nåt sånt alls. Utom att min iPod dog... :( vet int vad som hände men jag får inte igång den.
Nu sitter jag med Sofia och leker med iPhoto, det var just en åskskur medan vi packade ur alla kläder och saker.
Jag har seriöst ett sååå underbart rum!!! I mitt rum finns det Ett supermystiskt trekantigt fönster där persiennerna är sönder så det blir aldrig helt mörkt eller ljust och nu har FYRA fönster!! halleluja! Och det är stort och fint och allting är mycket bra.
Sen har ja ju fått världens bästa tillfälliga lillasyster!!! Sofia!! :D
Och en tillfällig hund, Breezy. Hon är en cockapoo (:P) som är en blandning mellan cockerspaniel och pudel. She's very cute and fuzzy ;)
Annars så har jag en väldigt lungn vecka framför mig, jag och Sofia ska säkert till stranden i något skede.


Vi packar upp ;)

Fönstren

so so sleepy



Molly

2 Comments

Discussion

  1. nooooooo keep fighting iPod!! You can do it! :D omfg världens sötaste hund! Bra att höra att allt har gått bra. Var skit nervös för din skull. xx :)

    ReplyDelete
  2. stackars ipod! O FAN JA ÄLSKAR DITT RUM... avundsjuk.com

    xoxo,
    GossipBoy

    ReplyDelete