0

Äckelpäckel

Posted on Thursday 9 August 2012

Holy Hannah Montana...
Sitter vid köksbordet och är totalt förvirrad, hur kan de bara vara fyra dagar kvar, jag tycker det känns som nån vecka sen jag laddade ner countdown appen till min iPod och det var typ 90 dagar kvar.
Iallafall kom jag hem från sverige idag, vi kom hem med flyg så att ja skulle få lite mer tid att packa och förbereda och sånt, flyge landa i helsingfors och sen tog vi buss till åbo. Jag hade emellanåt svårt att inte börja gråta, delvis för att jag var skit trött men mest för att jag fattade att jag snart ska göra precis samma sak bara att åt motsatt håll.
Jag har ren haft läksärit men då hade jag ju inte ennu fattat att jag påriktit snart åker men somtur hinner jag ennu träffa viktiga människor på veckoslutet och på måndan. Fast jag längtar till att få träffa människor känns det såå äckligt att behöva lämna dem.
Men hur i hela fridens namn jag kommer klara av att int totalt dö när ja ska säga hejdå till mamma och pappa på flygplatsen vet jag int.

Nora o Erika hade gjort världens bästa t-paita till mej och varsina till sig själva!
Kommer sakna er massor <3

obligatorisk spexbild!


och två bilder från vår fantastiska flällvandring runt jämtlandstriangeln.


Molly

still kinda exited...
4 DAYS LEFT!!!


No Comments

Discussion

Leave a response