8

En vecka

Posted on Tuesday 21 August 2012

Nu ha ja ren vari här en vecka... huhhu va tiden nu far snabbt. Nåja det börjar hända skolrelaterade saker ren denhär veckan. På torsdan är det tryouts till olika sporter, jag skall försöka till volleyboll och field hockey. Det känns ganska nervöst för man vill ju gärna komma med i nåt lag eftersom det är lättare att få kompisar då men kommer jag int in i nån av domhär så är jag väl med i någo klubbar (man får väl vänner lika bra där ;)) nu på hösten och på vintern far jag typ med i simning.

Sen ska jag träffa en tjej som går i BHS och hon ska ge mej en private tour i skolan vilket jag verkligen kommer behöva eftersom skolan är helt sjuuukt stor. 
Jag var igår på en kvällslenkki för att lite kolla omkring mej här runtom och kanske komma i liite bättre shape tills torsdan. Idag kanske jag far till Y och cycklar eller nåt eller så tar jag en till lenkki åt nåt annat håll :)
Igår var vi på Farmer's Market som e typ som ett litet torg med färska grönsaker och sånt. Där köpte vi majskolvar och dom smaka såååå gott! Jag är typ världens största majsälskare annars också men det här var liksom den bästa majsen jag nånsin har ätit! Tydligen så är majs alltid sådär superrgott i USA i augusti  :) 

Nu sticker jag iväg till gymmet.


Molly

8 Comments

Discussion

  1. våi så ja saknar dej! massvis. Kraaaam från katjaanuus!
    ps. vitsi du e hurtig! ;)
    ppps ja åt upp mina chips. nam

    ReplyDelete
    Replies
    1. saknar dej meed!! <3
      nåjaanå, får nu se hur det går ... :/ :P
      :D

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okej stärv.. :D Nä, ja sir int på de! Men de va Erikas o Noras dansmusik på Konstens Natt!!

      Delete
  3. hhahahah :D du tog bort haadis kommentar :D epic mollyism :)

    (ps. tiden går skit långsamt här borta, de e fucking FYRA DAGAR KVAR TILL GAGA)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alltso de seriöst int jag som tar bort kommentarerna...dom ba försvinner!! om int de e nån som ha hacka min blogg ... :/
      but you know... I'm still kinda epic ;)
      holy poop!!!! soo exiting!!!

      Delete
  4. moooowwweee. ja håller me jontte om att tiden går långsamt. Ja menar denhär veckan har känts som ett år redan! :( vet att du e saknad!! <3

    ReplyDelete