0

Today!

Posted on Tuesday 14 August 2012

Asdfghjklshjfjsdksllgg
Nu har jag packat klart alla väskor och gått igenom alla papper och saker som jag ska visa och saker jag behöver veta. Om en time kör vi till flygfältet!!! This is really happening! Om friggin' fem timmar åker jag iväg for real. Det känns lite som att jag borde vara mer nervös och stressad än vad jag är just nu men jag är mest exited och bara en liiiten gnutta orolig för hur det ska gå att säga hejdå. Det gick bättre än jag trodde igår, när jag träffade några av dom bästaste, att säga hejdå... Fast nog var det svårt under sista kramarna att släppa taget och int ge en till kram :P kommer sakna er alla!
Gaaah nu går jag ock lagar smörgåsar.
Ja kanske skriver på island eller nåt :)
Molly

No Comments

Discussion

Leave a response