4

Best Day Ever

Posted on Thursday 11 April 2013

Notera först hur jag gjorde fösta bokstaven i alla ord i rubriken till stor bokstav, so American.
Så den här superdagen började egentligen igår när jag for till City Hall i Beverly för att bli recognized inför typ typer för att en dokumentär som jag gjorde i min Media klass hade kommit i top 10 i en film festival. Jag fick ett 5 dollars dunkin donut present kort och sen var där människor från high schoolen som jag kände så det var kuligt. Sen gick vi hem i regnet vilket var mysigare än man skulle tro för att det faktiskt var regn inte snö. Det har blivit jätte varmt här, jag har gått hem men shorts från träningen ren två gånger. I alla fall sen slutade dagen sådär trevligt med näs blod men det behäver vi inte bry oss om. Sen nästa dag (idag) så under min film och litteratur lektion kom det en person från bev cam (en film studio i vår skola) och sade nånting åt min lärare och hon ba "On my god, that's fantastic and she's here right now!!!" och peka på mej och ja ba "öö..." sen sa hon att jag hade vunnit en nationell tävling för typ korta filmer för en public service announcement video jag gjorde för field hockey på hösten. Jag fattade inget jad ba tänkte att hur hände dehär liksom??... men glad är jag för detta, jag blev vald av massor med high school students från hela USA. woooooooo!!!!!!

my master piece 

sätter nu upp min lilla dokumentär också om nån är intresserad :)

Sen efter skolan hade vi en JV match med tennisen (jag spelar tennis nu) och jag fick spela en match och det var typ det roligaste och bästa jag någonsin har gjort och vi förlorade 2 mot 8 men jag bryr mej inte det minsta om att vi förlorade vår match det var liksom så kul och jag lärde mig super mycket av bara den lilla matchen och vi vann ju faktiskt två sets!!
Sen för att avsluta dagen på det bästa sättet möjligt så åt jag ett mignon ägg.

före matchen i bussen
Teyah och Emma, mina favorit freshmen för dom är så fräscha!! ba dum tss 

Så vackra som man nu kan vara i bussen efter en match :)
jag och Sophia och Teyah och Emma

Molly

4 Comments

Discussion

  1. Your are gonna make me famous Molly! In 5 years, we are the Hollywood bosses, u'll see ;)

    ReplyDelete
  2. MOLLY! Du E Bäst !!! Så Bra! Titta va vi gjorde i skolan då jag å 5 andra had musik 4an: "Film&media-musik". Alla spela musik. Å ja filma å editera. Ensam. Ja vet hu jobbit de e, men på samma gång kiva! Du kan ju visa denhär fö folk som e intresserad av att se din ruttna finska skola x) När du kommer tibaka ska vi laga en film tisammans! De sku va så uber awesome !! ^^ http://www.youtube.com/watch?v=-DWPw91Up5M

    ReplyDelete
  3. "I went to the US to become famous..."

    ReplyDelete