2

West Side Story

Posted on Thursday 11 April 2013

Musikalen är över och slut och det är sorgligt och så men det var en jätte kul upplevelse att få vara med i en sådan stor produktion. Jag kommer att sakna allting med musikalen men det är ett minne jag kommer att bära med mig hela livet!

Jag sade före vi började att jag verkligen inte gillade West Side Story men som jag förutspådde så gillar jag den nog nu (kan int få domdär sångerna ut ur mitt huvve ju!!).

En av mina bästa kompisar and my fellow exchanger, Armand, spelade Chino (han är den som dödar Tony) så det var jätte kul att se honom dansa och sjunga på scenen. Sen spelade en annan utbytesstudent, Jose, Bernardo som alltså är ledaren av the Sharks. Sen är jag ju nog kompis med alla leads men jag tyckte bara att det var kul att Jose och särskilt Armand, som inte direkt gillar att sjunga och dansa, gjorde detta och älskade det! 
Vi hade en helt super, världens bästa, regissör, koreograf och sång person (vet inte vad man kallar den personen ) vår musik lärare. Hon är den bästa av dom bästa, hon leder också chorus som jag är med i. 
Jag hade the time of my life under hela produktionen och det var liksom högst antagligen min första och sista musikal produktion som var såhär stor. 

utbytarna Cece och jag från hennes blogg

Ema och jag

Emma is hawt

Jag och Kristen

Cecilia, Kristen, jag och Jessi

Allihopa (utom crew, pit band och massor med andra medverkande) 
Försök inte ens hitta mej det är slöseri på tid du har säkert något bättre att göra, bara lita på mej att jag är nånstans där inne!!

Man kan se mig till vänster med turkosa klänningen

Om du hittar mej i denhär bilden får du en tarra

<3


Molly

2 Comments

Discussion

  1. Jag hittade dig! När får jag tarran? /pappa

    ReplyDelete
  2. hihi ja hitta dej också ;P

    ReplyDelete