0

slut på simningen

Posted on Thursday 11 April 2013

Simningen tog slut för en tid sen och det har verkligen inte varit bra för mej för jag har inte haft någon sport på en tid och det är svårt att komma sig till gymmet när man inte absolut måste. Det ser inte bra ut inför prom... Det var den bästaste sporten med det bästa laget och jag kommer att sakna våra träningar helt otroligt mycket.
Vi hade en banquet nån vecka efter säsongens slut och där fick jag två typ awards.

Dehär va en pappers talrik award som alla på laget fick, lagkaptenerna gjorde dom.
Funniest Finn, fena get it?! :D
För att jag hade fått någo poäng fick jag en Varsity letter.


hehe


Vi åt en massa mat och sen tog vi en massa bilder och kollade på bilder och saker.
Sam, Mackenna och Rose

Rose :)


Maddi, Natalie och Erica

Mackenna <3
Såhär roligt hade jag och Armand

SLUT



här är field hockey awarden som jag glömde att visa tidigare heh

Molly


No Comments

Discussion

Leave a response