1

Skola imorgon

Posted on Tuesday 28 August 2012

Imorgon har jag min första riktiga skoldag. Jag har inte riktigt hunnit bli nervös, är mest exited men nervositeten kickar väl in imorgon på morgonen... senast! Jag känner ren några personer så det kommer inte att vara så att jag är heeelt ensam :)

Jag kom med i JV field hockey laget som är typ det mellanbästa, träningarna är inte lika hårda som våra horror tryouts men tillräckligt hårda för mig att sträcka rumpan låret och få ont i vaden... -.- huhhu me mej! Nåja, imorgon efter skolan far ja till trainern å hon ska göra någo åt mina åkommor sen har åtminstone varsity ett spel men jag vet inte helt om vi ska spela eller träna nåt. Men vi spelade mot en annan skola på lördan å det var typ ganska kul :)

Igår efter träningen var det en cookout för alla music dept. typer och jag är i kören så Abby, som visade mig runt förra veckan, sa att ja skulle komma och det var verkligen jätte kul! Jag träffa en massa kul typer och det var ba super! Sen idag hade jag en orientation i skolan dä vi visades runt och fick våra lockers och deras combination :) Där träffade jag också de andra utbyteseleverna, tre andra än jag finns det och dom var alla super trevliga!

En piku skolbuss

utanför skolan


The dawg gets washed :D

Molly

1 Comment

Discussion