0

2013

Posted on Monday 14 January 2013

Jag märkte att jag inte har bloggat sen förra året, ups!

Jag har jätte mycket att göra här och jag trivs super bra så jag bara glömmer att skriva här och så. Hur mycke jag än saknar alla i Finland och min familj så gillar jag att vara här jätte mycket. Just nu känns det som att jag inte vill komma hem, jag vill bara stanna kvar här för alltid...

Jag sitter nu i skolan och väntar på att en midterm ska börja. Vi kommer att ha två midterms varje dag tills fredan då vi har ledigt hela dagen.

Med simlaget har vi en jätte viktig tävling imorgon så det är lite nervöst och i musikalen har jag min andra rehersal idag och det är helt jätte kul!!




Sikin-sokin bilder
Lucia med svenska au pair tjejer

Chorus uppträdandet, jag är längst till vänster så man kan just och just inte se mig.
Hela gruppen är typ över 200 personer....

Nyårs tvillingar



Finsk choklad <3






I Boston med Armand och Sophia

Våra tågresor är nästan roligare än att faktiskt vara i Boston

Ben & Jerry's i Boston

crew art

Chorus



Swim meet

Da Finnish, Female Michael Phelps i action

Min lilla svenskis, Elvira 

Molly

No Comments

Discussion

Leave a response