0

skitrip nr 3

Posted on Tuesday 29 January 2013

Så den tredje skidresan var på lördagen med skolan. Jag steg upp typ kl 5 och sen fick jag skjuts till skolan och sen för bussen typ kl 6. Jag sov nästan hela två timmars bussresan dit och när jag vaknade var vi i New Hampshire :D
Det var ett jätte stort ställe och jag och Alyssa som hyrde utrustning tillsammans fattade inte att om man åker iväg på en lift och inte är nära sina kompisar är det inte så stor chans att man hittar dem igen... Vi hittade våra typer efter några åk och sen åkte vi en stund med dom och sen blev vi igen delade i mindre grupper. När vi kom dit var snön helt perfekt men sen började det blåsa så då blev backarna isiga så det var inte det roligaste med en hyr-bräda.
Det var i alla fall en jätte kul dag med en massa skitkul typer och jag hoppas att det blir en till ski club resa snart igen.












Regnbåge i molnen


Molly

No Comments

Discussion

Leave a response