0

Lördags morgon mys

Posted on Sunday 30 September 2012

Igår hade vi match och vi hade full unis i skolan, alltso kjolar å strumpor å hela fadirullan... det kändes jätte mystiskt att ha värsta korta kjolen på i skolan men som tur har man ju spandex. Det regnade hela dagen och sen när varsity spela så regnade det lite mindre och vi tänkte att det kanske skulle sluta regna före vår match men nej... det regnade helt sjukt mycket och alla frös och jag vet inte om det var därför eller av nån annan orsak men vi spelade alla jätte dåligt :( Vi hade ganska bra team spirit genom hela spelet men det hjälpte oss inte med spelet. Det slutade 0-0 så vi förlorade inte men det var ändå ganska horribelt, ser inte direkt fram emot måndagens träning...
Idag sov jag jätte länge och sen när jag vaknade kom breezy och mysa med mej i sängen och när jag hade ätit frukost tog vi en lång promenad. Sen har jag bara sett på 30 rock och varit lite på datorrn.

Vacker som få

Nicole!!

Molly

No Comments

Discussion

Leave a response