0

När vi brände häxorna

Posted on Wednesday 21 November 2012

På fredagen hade vi vårt powderpuff spel. Det var den bästa dagen hittils här. Utan tvekan. Alla som var med i powderpuff hade på sig sina långärmade med smeknamnet på ryggen och så hade alla svarta leggins, orange knä strumpor, bandana, war paint och dekorerade shorts. Det var jätte kul och alla tog helt massor med bilder och sånt. Sen fick vi se våra cheerleaders uppträda i gymmet och sen åkte vi iväg till Salem. Jag höll på att dö av nervositet i bussen, jag trodde att jag skulle bryta nåt eller dö typ. Sen kom vi dit och vi började med vanlig uppvärmning, sen togs det lagbilder och sånt och vi började alla bli mer pumped up. Det började komma mer och mer personer till läktarna och sen typ 20 minuter före spelet skulle börja for hela laget in i ett omklädningsru dör vi höll på med alla hurra rop och pepp talk och sånt. Sen sprang vi ut på planen några minuter före spelet började och alla sprang igenom cheerleadersena (killarna)  och alla bara skrek helt galet. Sen ställde vi oss på sidolinjen efter ett sista "hoorah" Först spelade reciver gruppen ett kast sen kom jag ut på planen. Jag Var i första linjen typ. Jag var helt sjukt nervös, helt sjukt pumpad och helt iskall... Min första blockning var inte den bästa men det gick bättre i resten av "spelen". Tjejen brevid mej som var guard hade en jätte mysko Salem spelare framför sig som sa till domaren att hon sparkade henne så vi bestämde att hon skulle ta någon annan och jag skulle ta henne. Sen kommer vi till det bästa; jag knuffade henne ganska långt och sen "kom hon lös" så jag forsatte att springa efter henne sen knuffade jag henne så att hon föll!!!!!!!! Det såg helt ut som att hon tänkte börja gråta :DDD Detta är en av dom bästa sakerna som har hänt i mitt liv!!! Ok int att hon nästan börja gråta men ändå lite nog, ja e en helt hemsk person emottag mina ursäkter för detta!!! Vi fick en touchdown just då när jag var på planen och det var också skit coolt för alla var helt galna och vi bara gimme fiva alla och hoppa på och krama alla människor på sidolinjen och va helt YEEEAH!!!
Vi vann 38 - 24!!! :D


Nästan alla som spelade. Jag är rakt övanför tjejen med turkos tröja.
Jag och Sophia hittade inga orange eller svarta bandanas så vi bestämde att vi skulle stöda bröstcancer ;D


Armand



Sofia har värsta skills och hennes shorts blev helt sjukt fina, tyvärr hade jag inga fotograferings skills här...

Mina fantastiska shorts
Jag tror att jag är på planen här.





Jag är den vänstra #17. Finnisher!!


Vi står på planen just före vi spelar, jag är fortfarande #17

Tanya, jag och Heather efter matchen.


jag är den personen som springer ur filmen genast.
Vi skulle just vinna och sen fick Salem en touchdown men vi trodde att vi hade vunnit så alla spran ut på planen.Här är när vi påriktigt vann. :D


Molly

No Comments

Discussion

Leave a response