1

Tisdag

Posted on Tuesday 13 November 2012

Igår var det field hockey banquet, alla tre lagen; freshmen, JV och varsity och coacharna och en massa föräldrar ät middag på värsta fancy schmancy hotellet. Vi såg på några bild slideshows och en video som var ihopsatt av en massa klipp från hela säsongen. Det handlade mest om varsity seniorsena eftersom dethär ju var deras sista banquet. Sen delade dom ut awards, 4 för freshmen, 4 för oss och typ 6 för varsity. Jag fick "Most Improved" award :D!!! Det var ganska kul nog och det känns verkligen som att jag har kommit en lång väg sen dendär överheta dagen i augusti då jag kom till tryouten utan någon utrustning alls och utan att ens veta hur man håller i en klubba. Sen efter två tre månader blev jag till och med uttagen att få spela med varisty och det är jag verkligen stolt över.
När jag satt där med mitt lag kändes det verkligen ledsamt att veta att jag inte kommer få spela med dom nästa säsong, jag kommer inte bara att sakna sporten utan också hela grejen med att ha ett lag som man gör allt med och spelar och peppar varandra tillsammans, klagar över springande med, skrattar åt en massa som coach säger och bara att sitta före ett spel och prata om helt onödiga saker.

Vi hade en ute powderpuff träning på måndagen och det var seriöst helt som en sommardag. Jag hade bara en tunn t-paita och leggins (för varma) och det var helt jätte varmt. Det är super absurt eftersom det redan har snöat en gång här! Men det var helt mega underbart! :)

Från Music Department Socialen! Jag var inte den enda indianen!!!!

Molly

1 Comment

Discussion