0

Mindre än en månad kvar

Posted on Saturday 1 June 2013

27 dagar närmare sagt. 

Jag kan inte fatta att jag liksom bara har tre veckor kvar. Jag har ju så mycket jag inte har gjort ännu!! Jag är är både ledsen och glad över att jag måste åka, jag är ledsen över att jag måste lämna mitt liv och alla mina vänner här men jag längtar också efter Finland och alla människor där!! Mamma är här just nu och jag märker hur mycket jag har saknat henne och alla andra i Finland. Jag vet inte hur jag fysiskt kommer att klara av flytten härifrån till Finland. Det kommer att kännas jätte konstigt!

Jag har varit med om en massa coola saker på senaste tiden!!! Jag ska dock försöka dela in dem i olika inlägg så det inte blir så råddigt.

Världens bästa <3

//Molly 

No Comments

Discussion

Leave a response