0

Sista riktiga skoldagen idag

Posted on Tuesday 18 June 2013

Sätter upp lite bilder på vad som hänt hör på sistone. 

Senior Prom!!
Emily och Hannah, två av mina bästa kompisar.
Kommer att sakna domhär idioterna väldigt mycket!
Finaste bilden på mej och Emily.

Graduation
Jag och Armand for tillsammans eftersom han också är junior.

Junior awards night
Jag fick en award för drawing and painting

Redsox spel

Tennis banquet
Finaste tjejerna

Fake baby
Lucy...
Den vaknade två gånger på natten och ville matas i typ 20 min och sen skrek den helt annars bara.


Flyg äventyr med Armand 

Artsfest
Jag sålde fågel bilderna nere till vänster!

Sista skoldagen 
Armand och Kristen 
Mitt lunch bord
Kristens skåp före hon städade ur det (hon har ett sånt skåp som skåp ska vara)
Mitt skåp... Inte lika fint som Kristens.

Molly

No Comments

Discussion

Leave a response