2

jag dör

Posted on Wednesday 10 October 2012

Vi skulle ha ett spel idag men för att det var så dåligt väder hade vi träning istället. Alla var jätte ledsna över det så man skulle tänka sig att vi skulle ha en lite lättare träning. Så tänker inte våra tränare.
Träningen idag var så jobbig att jag inte ens orkar prata om den. Jag avreagera mig med att berätta hur hemskt det var till min host-pappa när han kom och hämtade mig men nu vill jag helst bara förtränga det.
Det finns en pikuliten solskensstråle i hela kakkahögen och det är att jag fick beröm två gånger men kakkahögen är för överväldigande för att släppa in någo sol.
Spelet var menat att flyttas till i morgon men ja fick just veta att vi har träning då också. Jess.

Annars har det väl varit en helt ok dag utom att jag när jag vaknade så hittade jag en sånhän sötis brevid mej


Sen är ja också sådär konstigt trött helatiden. Jag gick i säng klockan nio (!!!!!!!) igår och jag var precis lika kraftlös som vanligt... Hoppas att jag blir piggare snart!

För att lite jämna ut detta smådepressiva inlägg sätter jag några bilder från skolan :) 
drama 

Lunch med Abby, Susie, Owen och Avery

Sam!!

Juliette :) vi har jätte många klasser tillsammans men dethär är från Child dev. 
Molly

2 Comments

Discussion

  1. THE FUCK IS THAT THING!!!1! Omg ja sku dö om nå såntdä sku va mindre än 5 meter från mej

    ReplyDelete