2

turkisk peber och hundleksaker

Posted on Wednesday 24 October 2012

Idag har vi vårt näst sista spel och i morgon vår sista träning, det känns både bra och dåligt. Jag kommer att sakna allting och så men liiite skönt e de no att int behöva springa suicides, psychosquares och vanliga sprints längre. Jag kommer att börja följa med till gymmet när sofia har simmning så att jag hålls i shape tills swim season.

Musikalen har börjat denhär veckan, jag blev en jet girl. Det kommer att bli så himla kul att vara med i hela produktionen. Musikalen är alltso West Side Story vilken är en av dom få musikalerna som jag inte alls gillar men det är ju annorlunda när jag själv är med i den. Det har redan blivit drama mellan typer som inte fick den roll dom ville ha... Det var ganska kul.

Jag är också crew i höst pjäsen och det är jag också exited för, jag är officiellt i makeup-crew men jag kommer att vara med och göra allt annat också.

Igår fick jag ett paket hemmifrån, det innehöll en tidning och TURKISK PEPPAR!!!! <3 (turkisk peber om man ska va noggrann. Och det var som att dö och komma till himlen. Dom vet verkligen inte vad som är gott godis här! Det finns typ en grej som är od och det är hershey's cookies 'n' cream choklad...  sen finns det ju nog andra saker som e helt goda men överlag så är det bättre i finland.
Idag har vi locker-buddies med vårt lag, det är så att alla får nåns skåp och så ska man dekorera det och sätta godis i det så jag är skiiiit exited att gå till mitt skåp efter skolan eller under lunchen. På tal om lunch så har jag nu ätit skollunch två gånger och det har faktiskt inte varit så farligt, det är bara ganska ointressant. Armand äter alltid skollunch och han har tagit en massa bilder på maten HÄR. Han äter också ofta donuts till frukost... tres jello!!!!!

På lördagen såg vi med några kompisar på the Perks to Being a Wallflower, som var helt super bra, och sen for vi med Sophia och Heather till en strand och bara tittade på stjärnorna. Man kan se dem mycket bättre här, man kunde se vintergatan ganska bra. Jag så fem stjärnfall medan vi var där, dom andra såg också många som jag inte såg så kanske de va nån meteor shower.

Före jag kom hit trodde jag att det skulle vara typ samma väder här som i Finland men det är det Verkligen inte. Jag går fortfarande hem från träningarna med shorts utan att frysa och när solen skiner blir man helt över svettig.

Före drama lektionen.

Vi hade matchande tröjor och alla va helt awwww the love couple :D
Sen gjorde vi tillsammans en improvisations grej där vi sku vara ett kärlekspar, det var hillaröst.



Jag städade mitt rum på veckoslutet och märkte att Breezy verkligen gillar att ta in leksaker i  mitt rum.  

Sista gången jag hade på mig min hemma spels jersey. Och jag har spandex!!!!!

Vi ritade på en ballong som vi sen spräckte och den blev jätte cool. :D

Molly



2 Comments

Discussion

  1. det snöa i Åbo idag. :D
    o jussttt cooooolt att du e en jet girl!!!! :DDD

    ReplyDelete