3

vikarie dag

Posted on Tuesday 2 October 2012

Idag var många lärare på nån kurs så två av mina fyra lektioner var vikarie lektioner, på den ena så hade jag gjort de som vi skulle göra hemma så jag satt bara med en Juliette och väntade och skrev lite på en grej och på chorus lektionen satt vi först i typ 30 min å väntade och sen efter lunchen så gjorde vi nån kort uppgift och sen satt alla igen och gjorde vad dom ville. Vi hade matte test (prov?...) också och det var jätte enkelt och sen gjorde vi inte så mycke hela resten av tiden.
Sen hade vi match mot Salem, varsity vann sin match med ganska mycket och vi vann också jätte överlägset. I slutet av andra halvleken bytte coach plats på backar och forwards så jag fick spela forward i typ fem tio minuter :D det var jätte kul men jag skulle nog inte klara av att göra det mer utan typ en massa mer träning.


En sak som började typ två tre veckor sedan är att man har börjat se pumpor, spöken, spindelnät och en massa andra halloween relaterade saker på folks gårdar. Jag visste att högtider var en stor grej här men inte så häär stor. Det finns ett hus på den väg jag går med breezy och det huset fick för en tid sen in spindelnäts makeover och det tog såå länge för mej att fatta att det faktiskt var spindelnät inte typ insektborthållande tyg :D

Molly

3 Comments

Discussion

  1. Ja vill oxå ha en usa halloween :D Du måst ta inspiration och sen ha nån cool fest nästa år :D

    ReplyDelete
  2. VAD SKA DU VARA PÅ HALLOWEEEEEN??????

    ReplyDelete
  3. I don't get it but YEAH !!!!!
    I have to learnt your language so badly !

    ReplyDelete